Той носи името “Dopamine” и ще е част от предстоящия албум на Charlotte “The Obsession”, който ще излезе през септември тази година чрез Napalm Records.
По-рано през тази година, Charlotte Wessels издаде първия си сингъл “The Exorcism”, който предизвика огромен интерес, както у медиите, така и у феновете. Също така, беше включен в класацията на списание Metal Hammer “14 песни, които трябва да чуете незабавно”.
Докато по-ранните солови начинания на бившата вокалистка на Delain, компилациите “Tales From Six Feet Under” (2021) и “Tales From Six Feet Under Vol II” (2022), вече спечелиха забележителен брой фенове на Wessels, което доведе до хиляди месечни слушатели в Spotify и лоялна фенбаза в Patreon, “The Obsession” наистина издига нейната солова кариера на следващото ниво. Записан и продуциране в нейното домашно студио Six Feet Under, тя е подкрепена от група от нейните бивши колеги от Delain Timo Somers (китари, допълнителни аранжименти), Ото Schimmelpenninck van der Oije (бас) и Joey Marin de Boer (барабани), както и Sophia Vernikov (пиано/хамонд), които допринасят за новия по-тежък звук. Той също така включва аранжименти от Vikram Shankar (Redemption, Silent Skies), виолончело от Elianne Anemaat, миксиране от Guido Aalbers (Muse, Coldplay, Live, Queens Of The Stone Age, The Gathering) и мастериран от всепризнатия мастеринг инженер Andy VanDette (известен с работата си с хора като Porcupine Tree, Deep Purple, Dream Theater и много други).
Теми като страх, натрапчиви мисли и бягство са в основата на албума, представяйки мрачни и тежки песни като “The Exorcism”, “The Crying Room” и “Ode To The West Wind” (feat. Alissa White-Gluz от Arch Enemy). Но има и песни, които предлагат по-оптимистичен подход към темата – като „Dopamine“ (feat. Simone Simons/Epica) или „Praise“ – която възпява евангелието за нуждата от външно валидиране в за да усетите нещо. Преосмислена версия на на любимото на феновете “Soft Revolution” няма да остави безразлични слушатели, докато “Soulstice” и “Serpentine” представят безпрецедентна мрачна чувственост. Всяка песен сама по себе си функционира като екзорсизъм, опит да се прогони малко от страха, с който се занимава.
В “The Obsession“, Charlotte Wessels добавя доза бомбастичност към своето композиране, като омагьосваща меланхолия и мрачни закачливи елементи се срещат с прогресивни и по-тежки звукови пейзажи. Разказването на истории в песните придава на многостранния албум още повече дълбочина, превръщайки “The Obsession” във вълнуващо слушателско изживяване и най-зрялото соло предложение на Wessels досега.